Голямо състезание
  • Състояние на поръчката
  • Рекламация / Връщане на стока
  • Стоката е в наличност
  • Клиентски профил, създаване на поръчка
  • Касова бележка
  • Доставка на пратки
  • Пощенски такси
  • Начини на плащане
  • Абонамент за имейл бюлетин
    • Как да анулирам или да променя поръчка
    • Ако искате да анулирате или да направите промяна в поръчката си, моля, създайте билет заедно с номера на поръчката си (Основанието за плащане) и ние ще я анулираме или ще направим желаната от вас промяна. Не е възможно да анулираме платените поръчки, които са били изпратени до вас.

    • Кога ще пристигне поръчката
    • Повечето продукти се доставят от чуждестранни търговци в рамките на 10-40, максимално 60 дни след изпращането. Срокът на доставка е 10 работни дни от деня на изпращането на поръчката. В деня на изпращането на отделните продукти от вашата поръчка ще Ви изпратим информационен имейл. Продуктите от Вашата поръчка могат да бъдат доставени от множество складове. Следователно тя може да бъде доставяна в множество пратки по различно време.
      Състоянието на поръчката си може да следите ТУК:

      Състояние на поръчката

      Не помня номера на поръчката, искам да ми бъде изпратен списък с всички поръчки



    • Как да рекламирате, върнете или да замените стоки?
    • Рекламацията на стоки при нас е много лесна, можете да намерите точната процедура на страницата „Как да рекламирате или да върнете стоката ТУК

      Ваша рекламация

      Не помня номера на поръчката, искам да ми бъде изпратен списък с всички поръчки



    • Не получавам никакви имейли за състоянието на поръчката си от Вас
    • Ако не получавате имейли от нас по време на процеса на обработка на поръчката, първо проверете дали имате пълна пощенска кутия. Ако пощенската ви кутия е ОК, моля, проверете своята нежелана поща. След това проверете клиентската си сметка, за да се уверите, че сте въвели правилно имейл адреса ТУК. Ако и двете са правилни или не можете да влезете в профила на клиента, моля, свържете се с нас чрез Обслужване на клиенти. Можете също да следвате процедурата за обработка на поръчката ТУК.

    • Получавам известия за заплащане на платена поръчка въпреки, че плащането е било осъществено и парите са били изтеглени от сметката ми. Къде е проблемът?
    • Ако е направено плащането, но получавате уведомение от да платите, това може да означава няколко неща. 1. Плащането е било направено в рамките между петък и понеделник. При нас присъединяването на плащане към поръчка е направено както мануално, така и автоматично в рамките на работната седмица, тоест от понеделник до петък. Както сигурно знаете, банките неработят най-бързо, също така неработят през уикенда поради което плащането може да бъде отложено за работната седмица. 2) Ако плащането е било направено през работната седмица, но са изминали повече от 3 дни в които получавате уведомение да платите, това означава, че е са били изписани погрени данни за банков превод или превод с изипей. Най-честа е грешката, че вместо номера на поръчката, който трябва да бъде изписан като основание за плащане е написано нещо различно, поради което нито системата ни ни служителя отговорен за проверката за осъществените плащания не е бил способен да открие грешката. В такъв случай винаги направете снимка на платежната бележка и ни я изпратете. Ние ще поправим случилата се грешка. Ако незнаете как точно да бъде попълнен формуляра, може да намерите готовия формуляр когато направите нова поръчка и желаете да платите по банков път. Там Ще намерите приложение как да попълните този форммуляр. 3/ Без да искате сте направили няколко поръчки и сте забравили, при което поръчката ви е палтена или се намира в процес на комплетация или е изпратена а другите поръчки очакват да бъдат платени Напишете ни на фейсбук или Клиентски сервис(Обслужване на клиенти) и ние ще поправим проблемът, тоест ще анулираме дублираните поръчки за да неполучавате тези известия.

    • Срокът на доставка е изтекъл и стоките не пристигат, как да постъпя в този случай?
    • Първо се уверете, че времето за доставка от 10-40, най-късно 60 дни са изминали от датата на изпращане на стоката от доставчика, а не от датата на създаване на поръчката. Ние винаги ще Ви информираме за деня на изпращането на поръчката ви по имейл. Тъй като стоките от вашата поръчка могат да бъдат доставени от повече складове, те могат да бъдат доставени последователно в повече пратки. И така, всяка пратка може и на практика има различна дата на изпращане. Ако срокът за доставка е изтекъл и пратката не е пристигнала, моля въведете рекламация за доставка съгласно инструкциите ТУК, ще Ви изпратим отново стоката или ще възстановим парите по Ваш избор.

    • Какво е състоянието на моята поръчка, кога ще пристигне пратката
    • Уважаеми клиенти,
      в случай, че Вашата поръчка е в процес на обработка, моля бъдете търпеливи.
      Най-бързият начин да получите информация, какво е състоянието на поръчката Ви е като попълните формуляра:

      Състояние на поръчката

      Не помня номера на поръчката, искам да ми бъде изпратен списък с всички поръчки



    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Как да рекламирам, да върна или да заменя стока?
    • Рекламацията на стоки при нас е много лесно, можете да намерите точната процедура на страницата Как да рекламирате или да върнете стоката ТУК

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Когато стоките са на склад, кога ще ги получа?
    • Времето за доставка обикновено е 10-40 дни от датата на изпращане, а не от датата на създаване на поръчката. Времето за доставка е дълго, защото стоките се изпращат директно от чуждестранните доставчици към вас, нашите клиенти. Ние винаги ще Ви информираме за датата на изпращане по имейл. Ако поръчате повече продукти от различни търговци в една поръчка, всеки артикул ще пристигне отделно в съответното време на доставка. Стоките от вашата поръчка могат да бъдат доставени от повече складове, тъй като ние работим с много търговци.

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Как да направя нова поръчка
    • Ако вече сте пазарували с нас, влезте в профила си, поставете артикулите в кошницата си, отидете на касата и следвайте стъпките. Ако това е първата ви покупка, поставете продукта в кошницата си, кликнете върху Продължи и въведете имейла си. След като завършите изпращането на имейла, кликнете отново върху бутона Продължи, за да попълните адреса си, да си измислите и дапопълните паролата от клиентския си профил, в който може да следите процеса на поръчката. След това кликнете върху бутона Продължи, за да преминете към Обобщение на поръчката. Кликнете върху Поръчка, за да изпратите поръчката си. Сега може да платите поръчката според данните за плащане, които виждате. Също така ще Ви изпратим всички данни за вашата поръчка по имейл.

    • Не мога да вляза, забравих паролата си
    • Ако не можете да влезете в профила си, моля, посетете този линк ТУК и попълнете имейл адреса си. Ще получите уникален линк към имейла си и след като кликнете върху него, ще въведете нова парола. Ако не получите имейл, възможно е да имате пълна пощенска кутия или въобще да не сте регистрирани с този имейл. Можете да потвърдите това просто като опитате да създадете профил ТУК. Ако можете да въведете имейл адреса си, той все още не е регистриран при нас.

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Къде мога да намеря разписка за продажба, гаранционна карта?
    • Ние не издаваме гаранционната карта, защото тя не е необходима; Можете да изтеглите касовата бележка в Моят профил -> Моите поръчки ( ТУК ), като кликнете върху линка PDF фактура в съответната поръчка. Ако сте поръчали артикули от няколко доставчика в поръчката, броят на документите ще бъде изтеглен. Документите за продажба на стоки от доставчици се издават от тези доставчици и отговарят на всички изисквания за отчитане като счетоводен документ, а не данъчен документ по смисъла на Закон за ДДС.

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Дойде само част от поръчката, как да постъпя в този случай?
    • Стоките от вашата поръчка могат да бъдат изпращани от множество складове. Следователно, те може да бъдат доставени последователно в няколко пратки. Ако досега сте получили само част от поръчката, не се страхувайте и изчакайте доставката на останалата част от поръчката. Свържете се с нас когато изтече срокът за доставка. Ако желаете да разберете кога са били изпратени отделните артикули от вашата поръчка с приблизителните дати на доставка, моля попълнете формуляра:

      Състояние на поръчката

      Не помня номера на поръчката, искам да ми бъде изпратен списък с всички поръчки



    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Пощенски разноски
    • Пощенските разноски са 5.54 лв.
      Наложения платеж е таксуван с 8.03 лв

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Как да плащам? Мога ли да платя наложен платеж?
    • Може да платите с банков превод, в клоновете на изипей или с карта чрез защитения портал PayU или с наложен платеж. Указанията за плащане се показват, след като поръчката е завършена. Изпратени са до вашия имейл и може да бъдат намерени в Моят профил -> Моите поръчки. Плащането чрез изипей е възможно. Като основание (причина за плащане) незбравяйте да напишете номера на поръчката си за да избегнете евентуалните произшествия, поради които понякога се случва, че въпреки поръчката е платена, ние не сме получили платежа, понеже липсва номера на поръчката, към която трябва да бъде присъединено плащането.

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос
    • Как да намаля или да се откажа от абонамента за бюлетини и как да ги възобновя?
    • Ако желаете да намалите честотата на изпращане на нашите бюлетини на веднъж седмично или да прекратите напълно абонамента си, кликнете върху съответния бутон: За да отмените изпращането на нови оферти от търговската галерия Andelco.bg натиснете ТУК. Ако решите да изпращате бюлетин веднъж седмично, ние ще Ви изпращаме само най-популярните оферти сред нашите клиенти. Ако изцяло откажете абонамента си и искате да го подновите, можете да го направите в профила си ТУК.

    • Ненамерихте ли своя въпрос?
    • Задайте Ваш вопрос

За съжаление не бяха намерени резултати за вашето търсене. Моля, опитайте отново с друга заявка за търсене.

Не намерихте ли въпроса си? Свържете се с нас.



  • Прикачете файл

* Задължителни полета

Важна информация
Ако обичате, не изпращайте въпроса няколко пъти, ще го поставите обратно в края на опашката. Състоянието и времето за доставка на поръчката си може да разберете като почукате върху зеления бутон.

Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod на тел.

Линията се таксува с обичайната тарифа на обаждащия, а времето за изчакване се таксува според характера на централата. Като се свържете с Клиентски сервис, Вие се съгласявате да използвате информацията, предоставена за маркетингови цели на ShipGRATIS.bg, на компанията Ateli, s.r.o.