Голямо състезание

ОТСТЪПКА 10% в кошницата за покупки над 40 лв. и 20% за покупки над 120 лв.

Как функционира Andelco.bg?

1. Доставка

1.1 Ние предлагаме артикули на стойност до 100 лева и почти винаги под 50 лева. Как е възможно?

1.2 Ние изпращаме стоки директно от основните дистрибутори. В днешното време вече не е тайна, че всяка потребителска електроника и друга стока произлиза от Китай или Тайван. Така че решихме, че е най-добре да изпратим стоките на крайните клиенти директно от местоназначението на тяхното производство.

1.3 Голяма част от цената ще спести разходите на вносителите и търговците на едро. Винаги се стремим да запазим цената на стоките, които предлагаме на нивото на конкуренцията и най-добре ако имаме възможност да ги направим винаги малко по-ниски.

1.4 Имахме възможност да сведем цените на доставката до минимум, благодарение на голямо количество пратки, които доставчиците изпращат на наши клиенти. Важен принцип в модела за пазаруване в търговската галерия  Andelco.bg, според която управляваме е това, че недобавяме цената на доставката към цената на стоката, но я сваляме от нашата маржа. На пръв поглед може да изглежда, че няма разлика. Но сравнете нашите цени с конкуренцията и ще разберете разликата.

1.5 Така че пратките ще се изпращат от Азия. Но освен по-дълго време на доствката (погледни секцията Транспорт) клиентът няма да усети някаква друга разлика.

2. Как да постъпвам в случай на рекламация?

2.1 Осъзнаваме, че изпращането на стоката обратно на доставчика до Азия като рекламация ще бъде прекалено скъпо за обикновения потребител и ще трае много дълго време.

2.2 Ето защо решихме да посредничим и с уреждане на рекламации. Клиентът прави рекламация чрез създаване на тикет за рекламация. След това ще получи адрес от нас, естествено в Чехия, където ще изпрати стоката която рекламира и ние вече ще уредим всичко останало, както при покупката в обикновен онлайн магазин. За да се ускори решаване на оплакванията и рекламации в повечето случаи доставчиците изпращат направо нова стока обратно на клиентите.

2.3 Какво се случва ако случайно стоката се загуби по времето на транспорта? В този случай поемаме цялата отговорност и за сметка на това, уреждаме с доставчика да изпрати стоките отново.

3. Как може клиентът да плати за поръчаната стока?

3.1 Както вече произлиза от функционирането на  галерията за пазаруване Andelco.bg, поръчката може да  се заплаща по банкова сметка чрез интернет или чрез пощенски запис.

4. Стока на СКЛАДА от ЧЕХИЯ до 10 дена

4.1 Ние сме чули изискванията на множество наши клиенти за по-бърза доставка на стоки и най-популярните продукти за вас сме уредили в нашия склад в Пилзен. Времето на доставка от стоката намираща се "На склада" е 2 дни от изпращането им на адрес в Чехия и 3 дни на изпращането им на адрес в Словакия.

Ако имате други въпроси или запитвания относно начина на работа при уреждане на поръчките, можете да се свържете с нас чрез отдел "Обслужване на клиенти".